Kanalen til morgenkaffen?


MELD FRA:
det er viktig at du melder i fra til Kanalen om riktig adresse. Det letter jobben for Posten og gjør at svært mange av våre abonnenter vil få Kanalen levert om morgenen, sier markedsansvarlig Britt Eva R. Pettersen.

Kanalen bytter om kort tid distributør, fra posten til Telemark Distribusjon. Det betyr at de fleste av våre abonnenter vil få avisa levert om morgenen.

Torunn Irene Rugaas
Men før du kan nyte en fersk Kanalen til morgenkaffen, må Telemark Distribusjon vite abonnentens nøyaktige adresse. Det gjøres enkelt ved å ta kontakt med markedsansvarlig Britt Eva R. Pettersen på telefon 35 94 65 80.

Omfatter mange
- På oppfordring har en god del av abonnentene våre meldt fra om riktig adresse, men fortsatt opererer vi med mange ufullstendige adresser. Det gjør at Posten i dag sliter med å levere avisen til disse, sier markedsansvarlig for Kanalen.
- Hvem vil kunne benytte seg av morgentilbudet?
- Tilbudet gjelder de av våre abonnenter som bor langs leveringsrutene til Telemark Distribusjon. De som har TA eller Varden vil automatisk også få Kanalen i postkassen om morgenen. For nye leveringssteder blir det opp til Telemark Distribusjon å avgjøre om beliggenhet er av den art at levering kan skje om morgenen. Det nye tilbudet vil omfatte rundt 1000 abonnenter, forteller Pettersen.

Fra februar
- Hva med de resterende abonnentene?
- De vil få Kanalen via Posten, slik de er vant til. For at avtalen med Telemark Distribusjon skal kunne tre i kraft så raskt som mulig, er vi altså avhengig av at folk melder fra til oss om adressa si. Vi har et mål om å tilby morgenavis fra 16.februar. Som alt annet nytt må man regne med enkelte ”barnesykdommer” og vi ber derfor våre abonnenter om å ha litt tålmodighet til det nye produktet har satt seg, smiler markedsansvarlig Britt Eva R. Pettersen.

For å bruke denne hjemmesiden må du samtykke til vår behandling av personopplysninger.
Les vår personvernerklæring og vårt cookie-varsel.

Ok